beautiful ones

Hejsan
är lite nere och seg och trött på allt just nu. har inte orkat skriva. var hemma från skolan idag för att vila upp mig och bara ta det lugnt, plus att jag har mått rätt illa. Tillexempel i lördags på jobbet spydde jag massor. Visst vi var ute kvällen innan och firade jennies födelsedag, men så mkt drack jag inte och jag kom hem tidigt. så konstigt.
resten av helgen spenderades ju hos jenny, med fyra filmer, chips, dipp , cola, pizza och sånt annat mys. Intressanta och sjuka filmer såg vi, och bakaade lite tårtor. i söndags fyllde markku, jennys pappa och min kusins(jennys mamma) make, 50 år. nu blev det rörigt, vår släkt är rörig. Vi firade med massa folk och sen kom även min familj dit och fikade lite, och sen åkte vi hem.
thats my weekend.

om en vecka fyller jag år också. det kommer alltid så plötsligt och  jag känner mig inte jätteengagerad, men jag har iaf bjudit över lite folk till mig på lördag. tänkte göra middag och sen gå ut och parta.dock kommer inte så många för dte var ju lite sent ute:/ men det blir nog mysigt igen. På min födelsedag på måndan vet jag inte riktigt hur jag ska göra :) kände iaf för att fira på helgen istället.
helgen efter gick inte, och jag missar min dansuppvisning vi skulle ha på fredan:/ ska till åland då nämligen, på begravning :( men det känns ganska mycket viktigare.

nej nu ska jag faktiskt försöka gå och lägga mig. imorgon är det skola och simning. cya


från toxic i fredags, vart en mysig kväll med massa sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0