You shook me all night long

Hemma igen! woe. gud så trött man är. helt sliten och seg. Hursomhelst, veckan var precis som jag hoppades på,  fast mycket bättre. Lite tråkigt är det alltid att lämna men jag hann med det mesta. I onsdags var jag och jenny ute, partade till det rejält och träffade massa mysiga (vissa mindre mysiga) dudes och dudettes, väldigt trevligt. På torsdagen mötte vi alex och käkade lunch och därefter blev det en ganska lugn kväll, med lite förberedelser.
   Hela fredagen hjälpte vi till att fixa småsaker inför min moster 50-års fest, och grattade henne på födelsedagen. På kvällen förade vi med Tibbi och gänget och drog ut till stan väldigt sent. Det var så mycket folk ute så vi gick aldrig ut på krogen. Det blev party, och senare under natten halkade jag ner för en trappa med mina höga skor och stukade foten (igen!) haha, hur smidig får man vara. fast jag måste ändå säga att det var värt det, resten av kvällen var wonderful!
 Lördagen när jag vaknade upp kändes dock mindre rolig, haha. Fick skjuts hem och försökte haltandes fixa i ordning mig inför 50-årsfesten. Tyvärr kunde jag ju inte hjälpa till lika mycket med en fot, men jag filmade istället :) det kom sjukt mycket folk, och vi åt en massa, dansade på dansbanan, sjöng och festade. Släkten festade galet och slutade tydligen inte förrän vid sjutiden, jag däckade vid halv fem. Haha, partyådran ligger i släkten. Säger bara att det var en av de vildaste festerna jag vart på i sommar, haha.
 I söndags var man ju slut som en räka och bakis och invalid. lite segt. Igår hade vi iallafall movietime med filmen från festen, sjukt kul! jag ska alltid filma sådär tre-fyra på natten när folk är som galnast. Awesome var det. Senare igårkväll träffade jag Nicolas och gick ut en sväng på Dinos. tog några drinkar och chillade. myspys. Sen åkte jag och åt varma hallon och slocknade på en halvt upplåsbar madrass.
 Var tänkt att jag skulle åkt hem imorse men det gick inte när man hade en så mysig morgon, så jag segade mig och åkte hem till mina kusiner, spelade lite sims3 (wiho så kul) och sen åkte jag hem med kvällsbåten :)
sjuukt segt och långsamt men nu är jag iallafall hemma. ska nog slagga snart, need the rest!
  Imorgon blir det födelsedagsshopping och på kvällen firande för mina söta tvillingar. blir cozy som fan! hörs :)

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0