there's a big day coming

hola!
har just ätit middag och sett på kristallen (haha fjärde gången, men jag är ju så nyförälskad ;) ). kom hem för ca en timme sen från jobbet. Tänkte ta en sovmorgon idag och sedan fixa busskort och träffa lite homies men sen ringer jobbet och behöver mig och i dessa stunder kan jag inte tveka eftersom jag behöver cash så jag stack dit på en gång istället. så en ganska kort dag blev det. men men :)
fixade även till mig lite mer pass, imorgon och på torsdag och kanske fredag. Men inte i helgen :) som tur är skriver dom inte upp mig på helgerna längre (:D) men jag lyckas även jobba i vardagarna, vilket är precis som jag vill ha det! :D
skitbra. SÅ imorgon jobbar jag 11-12 men sen ska jag på synundersökning. Läskigt eftersom jag misskött mig och sovit med linserna många nätter i sommar, så vi får se vad dom säger. Men sen ska jag skynda mig tillbaka till jobbet och jobba till typ åtta igen. Så we'll see ifall jag hinner göra nåt annat kul. Innan allt det måste jag iaf införskaffa mig ett busskort, om jag överhuvudtaget har dom pengarna?

jaja, nu blire lite mer tv och music, cya


<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0