the sex is on fire

wooooh.. hej allihopa :D
sämst jag är, sorry. men mina fyra härliga semesterveckor är nu över så nu kan jag återgå till livet online igen :) måste säga att jag har haft en alldeles underbar sommar, men den är ju inte över än! nu i augusti kommer ju värmen verkar det som!
hursomhaver tänkte jag berätta lite hur min juli var.

Åland.
tre veckor på åland. 14 dagar festande av 19 dagar. Började med att min lilla sötis Madeleine spenderade sina första fyra dagar på åland någonsin med mig. Hade ungefär 7 väskor så jag fick lifta till bussen på morgonen, haha. Väl framme visade jag henne åland, the big city, my babies och utelivet. Det var riktigt mysigt. Blev bundisar/groupies med Made in Thailand när vi var ute. haha, det var en asnice kväll.
På fredagen åkte Madde hem och rockoff började= Jennys ankomst. Det blev en intensiv (as always) nio dagar med party all the time. Mestadels förkrök hos Alex eller Tibbi, en sväng till Dinos och däckade i stan nånstans. på dagarna möttes vi upp och fyllekäkade och vandrade hem till mig, duschade och sen in på förkrök. Ungefär såg dagarna ut. Knappt nån mat, massa alkohol och tobak under en lång vecka. Jävlig ohälsosamt men jävligt kul :D träffade en hel del mysiga och härliga dudes så det var amazing. i mitten av rockoffveckan åkte baby hem och sista helgen hängde jag med puh och gänget och med Lisa som kom och hälsade på :) det var nice!
 Sista veckan blev lite lugnare. lite krök hos alex som jag mestadels bodde hos, lite båtturer och firandes för mor min, krök i parker och den allra sista kvällen spenderades på Indigo med awesome sällskap. Söndagen var stekhet och jag gick stressande hem på eftermiddagen från stan och packade ihop mina saker och drog hem. lite smått ångest men samtidigt skönt att byta miljö. :)

Halland.
Hann bara hem och vända för på måndagen (en vecka sen) tidigt började vår lilla familjetripp till de nedre trakterna. Vi började med göteborg och liseberg,. Sjukt kul då jag inte varit på något tivoli på många år. Jag tvingade med min bror i de roligaste åken och det var awesome:) sen blev det allsång också, men inga miljoner vann vi :( Senare under natten fortsatte vi till Laholm till våra släktingar.
Tisdagen åkte vi runt och var turister. Det blev Båstad, Torekov, Ängelholm och ja lite Laholm. och myste. Onsdagen och torsdagen blev lata dagar på tylö sand och en annan härlig badstrand i Laholm. sjukt fint väder och riktigt härligt. Ganska så stor skillnad från veckorna innan, men avkopplande. Natten mot fredag kom vi hem, trötta och glada att vara hemma.

Sen var jag äntligen hemma vid min kära dator och rum och stockholm. Helgen gick snabbt och smärtfritt. Hängde med jenny hela helgen och jobbade igen, ganska skönt. Vi satt i tanto i fredags och drack några cider och i lördags hade vi den konstigaste filmkvällen ever, men det var mys. :) Igårkväll hade jag, Sandra (hemkommen från Barcelone äntligen!) och Madde picknick på fåfängan. sjukt mysigt.
Och idag, har jag tagit det jäävligt lugnt. sov till tre, fyra. Slappade några timmar till och bara hängde. först vid åttatiden klädde jag på mig och åkte iväg för att möta papi i stan och sen åkte jag hem igen och har spenderat kvällen med Sandra och mitt playstation :) supermys! väldigt värd dag, behövdes som fan.

Japp, och nu har jag tagit ledigt i helgen igen för jag ska på en viktigt 50-års fest, och eftersom det är rålugnt på jobbet behöver dom mig inte i veckan heller. Så jag får ju semester minst en vecka till :) hihi. nice som fan!
Imorgon tänkte jag uträtta några ärenden, gymma och shoppa och sånt som jag saknat hemma. sällskap?:)

that's my news. mycket värda veckor har det varit. mycket bra som hänt men än är det inte över. Fortfarande soliga timmar kvar! Dock har jag sparat den bästa nyheten till sist, det allra bästa som kunde hänt i sommar hände. Helt utan förvarning. Jag som varit så deppig på grund av att jag missade den där veckan i juni. Har haft ångest hela sommaren. Men vad fan får jag reda på för exakt en vecka sen? Jo att FUCKING MARILYN MANSON KOMMER TILL SVERIGE, I HÖST!! Igen liksom! SÅ AWESOME. jag trodde inte på det alls. men nu sitter jag här med mina biljetter på datorn och är lyckligare än någonsin. I love life. Det kunde inte bli bättre, inte ett dugg. Så, 9 november gäller det. I'm so excited!

lite sommarpics från åland.

När jag och Madeleine var ute och provade en svennebanandrink.
Första kvällen på rockoff. party som fan och slutade hejvilt. We loved it, bästa starten!
En av alla spårade kvällar påväg in till stan, my babies<3
Vattenpipa och häng hos Linda, sjukt mys.



hörs imorgon :) nu ska jag snart slagga. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0