the man who would be king

tjohoo
zup allihopa?
själv har man haft en alldeles alldeles händelselös dag. Vaknade upp ungefär var tionde minut inatt för att jag mådde så dåligt så när jag gick upp imorse orkade jag ju verkligen inte dra mig in mot stan. Så jag tyckte att det bästa var att både jag och foten fick vila upp sig. men gud så segt det var. jaja, har iallafall skrivit lite tack-för-uppvaktningen-av-min-student-kort (lite sent) och gått runt och myst osminkad här hemma.
Imorgon blir det iaf stan, min fot får ge med sig, jag måste få  träffa mina älsklingar jag inte sett på hur länge som helst <3 (plus fixa alkohol ;D inför helgen )


have a nice evening. peace \/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0