sometimes hate is not enough to turn this all to ashes

yoyoyo
tisdagkväll/natt och jag sitter här med en stressande Jenny brevid mig. Idag har varit en soft dag. pga av det dåliga vädret uträttade jag inte så många ärenden idag. Men när det väl slutat regna beslöt jag mig för att ta en tripp till forum, och ja, just då  kom det riktiga ovädret. och jag som gick halvnaken nästan, haha. Och precis när man kommit fram till bussen efter 20 minuters promenerande i spöregnet inser jag att jag glömde att lämna tillbaka mina hyrfilmer, så det var bara att vända och gå fram och tillbaka.KUL, not! :) Sen blev det iaf shopping med Jenny för ett par lappar, och en avslutande middag med henne och papi i kungshallen :)
 Imorgon blir det åland igen! yes folks, så är det. Fick ju ledigt över helgen för the party och jag får inte jobba extra i veckan så jag och Jenny beslöt oss för att ha en sista party helg på åland, med start imorgon:) innan sommaren är över liksom. Efter det vet man inte när man kommer tillbaka, iaf inte med våra  storslagna planer. We'll see, we'll see :)

nu ska hon få kolla sitt stuff och jag ska gå upp och packa. Så, hemma om ca en vecka igen ungefär :) puss o kram
<3

Kommentarer
Postat av: mängi

Jag vill säga att du kan, men tyvärr. You ain't got shit, du skriver för jobbigt för att någon skulle orka läsa. Jag ser potential, men fortsätt att öva. Gör dig själv unik. Lycka till.

2009-08-13 @ 02:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0