remember when I took you up to the top of the hills?

hello folks
onsdag kväll och så sitter man framför datorn med en skål chips och ett glas ramlösa, mums.
idag har det faktiskt vart en strålande dag, med sjukt fint väder. tänkte gå upp sjukt tidigt (halv tolv) men sen insåg jag att jag fan inte orkade det. har ju vant mig vid att va uppe till fyra-fem och gå upp två-tre. Så vid halv två pallrade jag mig upp och lite senare åkte jag till forum för att köpa födelsedagspresenter till the twins. Och så fort man var tillbaka i nacka var tydligen alla i nacka forum idag, så det blev ett par meter och ett "heej, hur har du haft det i sommar?" blabla, gick ett par meter till, en till "vi har inte setts på två månader!"blabla, osv osv fortsatte det resten av besöket. haha, kul att se alla igen iaf. :)
 Sen ikväll traskade jag hem till Sara & Malin på lite födelsedagsfirande. Det var väldigt trevligt. Massa mat, dryck och härliga vänner. Sen vid halv elva skulle de flesta ut, och hur många ursäkter jag än försökte komma på för att Inte låta bli så gick jag aldrig ut:( halvinvalid och pank, fyfan. inte roligt alls.  Så jag och Madeleine försökte ändå göra något annat än att bara dra hem, så vi drog runt i björknäs, pratade gamla minnen, kollade i skolan och var nostalgiska som alltid. Haha, asmys. men efter en och en halv timme frös vi arslet av oss och nu kom jag hem istället.
Jaja, jag är ju ändå ledig imorgon. känns ju otaggat att sova nu. Ska käka upp mina chips och sen får vi se.
Imorgon har jag en date med Biancalicious, någorlunda tidigt skulle det nog bli. Om jag nu lyckas ta mig in till stan med en stukad fot, vi får hoppas :)

sov så gott eller parta vidare, det är ju trots allt lill-lördag!
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0