Nothing to no one

godkväll allihopa
helgen har gått sjukt snabbt och är över på en blinkning, tycker ni inte?
gårdagen gick iaf i raketfart. Stack iväg till åkersberga någorlunda tidigt på dagen, och var framme runt femtiden efter en lång resa. Då bar det av direkt till dommarudden och till folket som firade Markku femtio år. märkte på en gång att jag var alldeles för uppklädd haha eftersom de flesta gick runt nakna/halvnakna hela kvällen (det var ju bastu och korv som gällde, och sprit). Som bartenders måste jag ändå säga att jag och jenny var grymma, trots att folk tvekade till starksprit i början tog alla sex vodkaflaskorna slut på en gång. Haha. vi hjälpte till lite, men inte alls så mycket som många andra :) Senare mot natten tog vi en läskig skogspromenad hem med leo (hund) och kröp ner i jennys säng.
 IDag har vi tagit det väldigt lugnt och chillat. Ägnade några timmar åt att spela monopol, sjukt kul :D hehehe jag får fram mitt rätta jag när jag spelar spel, det ger mig höga adrenalinkickar :D

nästa vecka vet jag inte riktigt hur jag jobbar, än så länge inte alls. ska gå dit imorgon och tjata till mig några pass :) nu ska jag kanske boka biljetter till "Doktor Flinck", ett evenemang med thorsten flinck som har blivit min nya kändiscrush :D jag och lisa funderar att gå på det den 10 september, sjukt kul!

nightynighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0