minerva

tjena allihopa.
måndag och en ny vecka. Pratade nyss med bianca som började skolan idag och hon hade massor av aktiviteter och fester och liknande "insparksgrejer" för att hon börjar första året. Åhh, lät så himla kul med sånt. Men men, det kommer väl om nåt år. Ska ju faktiskt passa på att njuta av att Inte gå i skolan, och det gör jag ju, iaf än så länge :)
Jobbade fyra timmar idag, var ju tänkt att jag skulle göra lite grejer innan jobbet men jag försov mig som fan och kvart över två vaknade jag. hann i god tid till jobbet men inte mer än så :) väldigt nice att jobba idag btw, trevligt och lugnt :)
 ja mer än så har jag inte hunnit med i princip, ska upp och skriva en lista på vad jag måste ta tag med nu i veckan, är en hel del :)
hörs senare
puss <3
söt pic på jenny och tommy  som jag hittade på datorn<3 från midsommar. Tar aldrig bilder mer typ så blir lite gamla ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0