I taste your tears

ey
whats up? själv sitter jag och försöker lyssna in mig lite på dead by april, än så länge låter dom helt okej.
Helgen har gått snabbt och har haft svårt att hinna tid att skriva. I fredags var jag inne i stan och fixade och trixade med Bianca, tog en fika och snackade skit. väldans mys. senare på dagen kom cornelia hem till mig och åt billig mat och snackade ännu mer skit. Ännu lite senare slog vi alla våra tre huvuden ihop och åkte och köpte godsaker och köpte film. Palla hyra när man kan köpa billigare :) Så den kvällen var vi hos Cornelia och såg på film, men av någon konstig anledningen såg vi inte den sista filmen utan satt och i cornelias lilla säng ihopkurade och kollade på porr. Haha, ja. no mer details ;)
lördags jobbade jag, sjukt mycket folk och sjukt seg. min lilla fot gjorde väldigt ont, men senare på kvällen stack jag ändå iväg till huddinge med sandra och madde för att fira gustav som fyllde 19 :) mysigt värre, tills det spårade ur, som förra året. Konstigt nog kom jag inte hem förräns halv fem, och jag som tyckte det kändes som vi va där i max två timmar? jaja :)
Så var det upp och jobba idag igen och vid sex drog jag mig hemmåt och sen dess har jag i princip däckat i tv-soffan framför mycket bra program. Jag är helt slut, så ovan att jobba efter så mycket ledighet. Wellwell, tänkte sitta här resten av natten och göra onödiga saker men jag är så jävla slut så jag tror allt jag ska bege mig uppåt mitt rum ganska snart.

Imorgon är det måndag och skolstart, haha inte för mig såklart! men jag måste nog börja söka heltidsjobb snart, hösten är ju på ingång. Nej, men imorgon ska jag jobba ett par timmar faktiskt. fast det är inte förrän fyra. VI får se om det hinns med något innan dess :)

har även ägnat kvällen åt att se på massa bilder från Berlin som my broh var i nyligen, kanske ska dit snart nämligen. Bild från halland nån vecka sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0