electric funeral

tjena!
sitter här framför datorn och är så sjukt trött. var ganska taggad på utgång tidigare men när jag masat mig hem efter ännu en olidligt lång arbetsdag och kom hem runt halvniosnåret kände jag tröttheten komma fram. Funtade på att åka till åkersberga lite senare (typ nu) och sova, så jag slipper åka imorgon (eftersom jag ska dit på party imorgon eftermiddag) men alla bussar har tydligen slutat gått. haha. jaja
så var den här kvällen borta ;( jaja, har iaf suttit och sett på kristallen och bloggnördat mig lite. givande, nja.
 kanske kan passa på att fixa i mitt rum nu när jag är hemma och har hela natten på mig, men det känns som det lutar mer mot soffhållet, fast något säger mig att jag isåfall kommer fastna där.

jaja, have a nice evening. pusss!
snart är det dags! iiih. blir taggad igen när jag tänker på det !:D

förresten..sa jag btw att jag, jenny, timmo och jonas nu har bokat sweden rock kryssning i oktober?:D kommer bli så jävla kul. har aldrig riktigt vart på en partykryssning trots att jag åker dom där jävla båtarna varannan vecka så jag ser fram emot det som fan. woooh.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0