do you remember the times ?

tjenaa
kom nyss hem från jobbet, lååång arbetsdag,  men lite cash sen så jag klagar inte :) Så var det snart helg igen, den här veckan gick snabbt. Var ledig tisdag och igår och tog det ganska så lugnt. i tisdags övningskörde jag dock igen för första gången på ett och ett halvt år:D det lilla jag lärde mig på typ tre gånger var ju helt glömt, men de brydde sig inte papi om så det var fanimej livsfarligt att köra. haha fast fan vilken kick man får. Ska satsa på körkortet nu, nu  har jag tid! :D
igår var jag på lite besök och beställde ännu mera besökstider, läkartider och liknande. mycket sånt nu. Snart kanske jag också måste vacinera mig mot svininfluensan, dom är övertydliga med det på jobbet iaf, att det smittas lätt där. så jaa. Annars shoppade jag en fin kavaj och käkade en god middag med madeleine och sen var jag, hon och malin på bio. Vi såg inglorious basterds. Sjuuukt bra. ska aldrig döma en film bara för att det står "action". den var verkligen underbar, men å andra sidan var det ju tarantino som hade gjort den så.. ;)
 yes det var mina nyheter. nu är jag så trött och seg så jag håller på och dör. lika långt arbetspass imorgon också 11-20 ungefär. Sen lär jag vara jävligt trött. har ju vänt om dygnet så somnar inte förräns tidigast fyra på nätterna. Men hursomhelt vill jag hitta på något kul imorgon kväll. är ju trots allt ledig på lördag :D  got any plans?
taggad!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0