vi ska alla en gång dö

godkväll.
jag är så sjukt seg på att uppdatera, men det är när det händer mycket i mitt liv så jag inte har tid/kan uttrycka mig ordentligt eftersom allt är så komplicerat och privat. vilket med andra ord betyder att när jag inte har skrivit på länge har jag skaffat mig ett liv :P

jaja, tänkte prata om dagarna som gått, har verkligen varit intensiva(as usual) och roliga mestadels. blev party tisdags, torsdags, lördags, varannan dag känns bra. rockskivan var underbart kul, träffade sköna dudes, blev bundis med bartendern (Som var GRYM) och fick tre dvdskivor med bästa banden <3 sen åkte man taxi två ggr tills man kom hem. :D
fredagen var lång skoldag, gick väl bra förutom att skolan inte gillar mig. kvällen blev dock lugn, somnade efter skolan kl 3-7. så pigg var jag.
igår var det jobb och sommar ute typ. på kvällen dissade absolut alla mina utgångsförslag så det slutade med att jag åkte in till stan själv och mötte upp en vän jag inte direkt känner (haha då kanske man inte är vänner?aja) för jag var desperat på utgång. det var iaf hur trevligt som helst och jag träffade massa underbara människor :D varje utekväll den här veckan har varit bra men har verkligen trappats upp. inget slår ändå igår så nu är jag lite deppig över det, inget kommer slå det. allt var så roligt och nytt och underbart. haha, men så där är jag alltid. nä rjag haft en riktigt bra kväll eller om jag träffat någon riktigt speciell person eller liknande och inser dan efter att allt är normalt igen och att jag aldrig får uppleva det igen, då suger det. men men, try to stay positive!
idag fick jag iaf en bra start men jag var död på jobbet, kände inte ens av baksmällan var jag var så sjukt trött. har nog aldrig varit så trött. sov typ tre h inatt. och nu är jag förkyld. efter jobbet träffade jag madde en sväng och sen var jag på teater och såg De tre musketörerna med mami. asgrym show. läskigt högt upp satt vi men man såg ändå musketörernas nakna rumpor när de klädde av sig. haha


JA, det var mina uppdateringar. så good. good and bad, men så fint. har verkligen haft en helg jag kommer komma ihåg. tur att jag har jenny som är min shrink.
iaf, nu är det påsklov (woho) men jag har ju massa plugg. kanske sätte rigång med det imorgon, eller inte. det jag iaf vet att jag ska göra nu och imorgonbitti/dag är att sooooooova. ska bli så jävla skönt.
godnatt

Kommentarer
Postat av: erika

låter som du har hunnit med mke på den veckan alltså :D hur har du det under påskloven? planer på att komma till åland en sväng? ^^

2009-04-07 @ 10:43:51
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0