Threesome?

hola dudes. klockan är kvart i två. jag är sjukt mätt och trött. har haft en avslappnad hemmakväll med mycket mat och chips och tv. skulle bli utgång men sedan ändrades planerna, så det blir fekke imorgon ist antagligen :)
idag har jag för övrigt haft en underbar dag. snabb skoldag, opponering på religionsuppsatserna, intressant och kul!
sedan tillbringade jag eftermidagen hos malin med Ewe halvnaken på en skön solstol. Helt sjukt varmt och härligt. vi åt mackor och gungade! så wonderful!

såg btw manson i söndagsparty en tredje gång :) hehehe, kunde ju inte låta bli när reprisen går på tv. im still totally blinded by love! Men han är tydligen tillsammans med sitt ex igen, Evan Rachel Wood, I guess. men det lär ju ta slut tills han kommer till Sverige i juni och blir min! yes bitch!

nä nu blev jag helt plötsligt astrött. ska upp klockan åtta och beställa CMC-gymkort, om internetet fungerar. måste upp före min bror som också ska beställa tydligen. finns bara ett fåtal nämligen.
Så, godnatt! cya soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0