It felt so right, don't mean im in love tonigt

tjohej:D zup? själv har man typ helg nu, inga mer lektioner denna vecka
i måndags gick jag till gymmet första gången på ett år, körde stenhårt i två timmar med cornelia, samtidigt som vi började på GI-metoden ochåti princip bara sallad. i tisdags i skolan var jag mörbultad som fan, men stack ändå iväg till gymmet och körde ett ashårt core-pass. gissa om man har träningvärk idag efter två dagars stenhårt tränande efter ett års uppehåll? ojoj. men men, jag höll inte GI-grejen längre än till idag, sorry cornelia:) men jag ska iaf träna regelbundet, det är en start!
idag har jag också haft prov och sen varit i stan med Madde och kollis och kollat studentklänningar. köpte en, vet inte om den passar som student men behåller den iaf :) sen kanske jag köper en ny, får se! sen åt vi lite i stan och njöt av att det är fucking vår och typ EN MÅNAD TILL STUDENTEN! helt sjuk. vad händer sen liksom? no idea. nu ikväll har jag skrivit studentinbjudningar, nästan klar nu :) hihi
jag har verkligen inte tänkt på det men jag tar fan studenten snart. herregud, snart! ::O:O:O:O
imorgon är det mösspåtagning, det blir härligt. sen in till stan på en drink (om jag hinner) sen blir det en trevlig valborg, och förhoppningvis en trevlig helg. det vet jag inte än, men hoppas på det :) så party on tomorrow, I know i will!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0