'coz of you

hejhej!
så vare söndag igen. tiden går så snabbt, speciellt helgerna. allt är bara över, och vad har det då egentligen spelat för roll vad man gjort? gillar inte att se tillbaka. för minnen bleknar. jag skulle vilja spara dom i en mapp och ta fram dem nån gång. hmm, kvällens filosofi

jahapp, igår var det en solid dag, idag likaså. tyvärr jobbade man då, ganska kort dock :) idag fick jag tillochmed en liten utskällning om att jag var bakis på jobbet. men hallå ursäkta vi är typ ett gäng 18-19 åringar som bara jobbar helg, vem där är INTE bakis om jag får fråga? aja, w-ever  :)
Igårkväll var jag hemma hos Maria med ett gäng glada människor. Vi grillade, gjorde specialmixade jordgubbsdrinkar(iaf jag och Malin), satt på taket och spelade gitarr samt rökte några paket cigg. och drack och dansade. mycket trevlig kväll, och ute kunde vi vara också, hela kvällen! :) härligt härligt. ikväll har jag legat i soffan med en god kebabtallrik och jordgubbar till efterätt, när jag sett pogram efter program på tv. det går så mycket bra på söndagar så man bli ju stucked!
Men nu ska jag snart lägga mig, ny vecka och skola att satsa på. så godnight and sweet dreamz.

båten hem från åland under påsken. lite nya påskfynd på fötterna! snart är det dags att resa igen, nästa vecka, kommer bli spännande :)

Kommentarer
Postat av: Hanne

Ska du till holmen? :D Då ses vi säkert.

2009-04-27 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0