arriving somewhere but not here

här kommer lite sena nyheter.
påsken på åland var en upplevelse i sig. spenderade tre galna kvällar på dinos med jenny o co. det var röj från torsdag till söndag må jag säga. torsdan började med förkrök på draken med johannes, slutade på klinten efter vi sökt sovplats hela kvällen :) fredagen var det fyllekäk och solande utomhus, sen sova, sen middag och förkrök hos mig. sedan var tanken arken men det blev dinos, där det var massa underbara kära ansikten. hängde i dj båset, hookade up folk(försökte!) och slutade med jag blev utsläng ur bilen när vi skjutsade hem puh. sen kom jag hem och spydde på tolettdörren för att jenny låst in sig. då blev mami glad. Lördagen spelade vi spel sen stor påskmiddag med alla! fick lite pengar och fick höra chokande nyheter <3 :( I'm thinking of you Ester. sen åkte vi till ted på förkrök och sen dinos igen såklart. en väldigt onykter afton här också men jävligt kul, fick skjuts hem av erika och petra :)
ja och det här var i korta drag! jävlar vilken helg
sen kom jag hem och i måndags pluggade jag och det var jävligt. i tisdags var det skola, linda kom och vi klädder ut oss, åkte till vår studentskiva, åt och drack gott. sjöng. dansade och träffade vänner. kul!
onsdags var bakis dag och linda som hade fått någon astmaattack smittade mig typ. men idag var jag på fötter och jobbade, sen har jag pluggat lite till. och så fick jag ett ros och chokladbud hem(<3). och sen har jag tränat på vår nya motionscykel. jag dog efter tre minuter. på riktigt typ.

fan, ovanligt kort lyckades jag få till det, har druckit 8 dagar av 14. men dissade en skiva igår, och blir nog hemma imorgon. är pank och sliten. men fan vad det vart värt det. !
snart ska vi se om jag lyckas få upp lite nya bilder från alla crazy nights. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0