april april

tjeena
dålig update.
min vecka har varit bra. i måndags tryckte jag boken:) ganska stolt ä'r jag ändå. Ska skriva ihop en snygg loggbok imorgon också, har ju bara en lektion så jag hinner bra. Igår var det dags för den första studentskivan! det  började med förkrök hemma hos jonas, med ett härligt gäng. själv var jag utklädd till dita von teese (manson exfru och typ utvikningsbrud) ingen visste typ vem jag vaar förutom att jag såg horig ut:;D . haha. efter kröket drog vi in med roslagsbanan till stan, hängde lite med en schysst spårvagnskonduktör, sen kom vi fram. väl där var jenny/lilla my och resten av gänget taggade. jag hade en supertrevlig kväll. massa sköna dudes, massa rolig dans (stod och buggade med johan hur länge som helst, askul!!) och allmänt kul. för jennys del var det kanske mindre kul. drama drama drama i just say. eftersom jag var lite utanför dramat tyckte jag bara det var kul och komiskt, men det tyckte inte jenny som var surare än surast :) några blev utslängda, några rökte inomhus, några var bara allmänt dumma, men ja, jag tyckte det mest var underhållande :) några blev nerslagna helt oprovocerat, och fick tillbringa natten på sjukhus och med polis. helt jävla onödigt. men när man såg på saken kunde jag inte låta bli att se en liten komik där också. shrek och scoobydoo slog ner aladdin.. hmm. dålig stil iaf.
idag har det varit sol! härligt. och första april. haha. lyckades lura två pers iaf, men de blev inte så glada eftersom de tyckte att man inte fick skämta om så allvarliga saker :D  hursomheslt tryckte vi i oss bakismat till frukost/lunch/middag och sen efter det en fika med john i stan!. sen missade jag roomservice(attans!) men nu är jag hemma och försöker plugga. går lagom bra.


jaja, det var mina updates lite ostrukturerat. imorgon är det skiva igen, rocktema. kommer nog bli kul :) mindre kul med redovisningar kl åtta på fredag morgon, men det får gå. kan ju inte bli värre än förra årets prov dagen efter studentskivor, haha. :D

puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Lol, vem vet <i>inte</i> vem Dita von Teese är? Hon är väl med i princip varenda en skvallertidning man räcker handen mot. Lite lustigt. Trevligt att du hade kul, chica. ;D

2009-04-04 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0