and i don't want ya

Hej människor
här sitter jag invirad i min morgonrock och känner mig hängigare än en 90årings bröst. fick inte i mig någon middag heller och jag orkar inte göra nånting. jag som borde plugga massa. fudnerar på att skjuta upp det till imorgon, har verkligen ingen energi nu.
helgen var kul. skiva i fredags och bad taste-party i lördags, hookade med en bög tydligen. haha. sen var det jobb båda dagar och så var den helgen över. går så sjukt snabbt. snart är det student :O jisses. i måndags satt vi hela dagen och fixade vår textkommunikationstidning, igår var jag på bio, såg uninvited läskig som fan! och käkade i stan.
Idag har jag gått i skolan och kommit hem och varit död. har typ femton oppnoeringar imorgon och fredag. inte så svårt kanske men så mycket att läsa. hatar att läsa. Men sen den alldeles underbara intervjun med Marilyn Manson i söndagsparty måste jag nästan läsa klart hans bok! jag blev kär, ännu igen, på riktigt. jag har alltid älskat honom av hela mitt hjärta, för hans smarthet, klipskhet, seriöshet och ja allt sånt, vacker. Men i söndags syntes så många andra underbara sidor. Tillochbörja med knullade han i logen innan sändning och kom ut i intervjun glad i hågen av absinten. så jävla rätt. och hans LOG och man såg hans ansikte. så damn hot! har aldrig sett han så snygg. han är ju vacker, men sexig, oh ja! och han var så pratglad och rolig, så himla skön! alla tyckte ju att han var så trevlig. Blev helt till mig när jag såg honom, live också! my god. skulle kunna skriva allt om min älskade manson men det skulle ingen orka läsa. Tack för att du finns.  <3

imorgon har mediagymnasiet skiva. det som talar emot att gå är ; jag är helt pank, isåfall måste jag låna pengar. Jag har massa plugg. vet inte hur kul det skulle bli. Det som talar för är: skit i plugget och ut och festa, grymt!
vi får se, känns som jag kommer skita i det, om jag inte orkar plugga ikv iaf, då måste jag imorgon!

påtal om tv-program. min andra baby dregen var med i babben och co. han var också alldeles underbar, men svårt att ge honom uppmärksamhet när man har den store dan efter. awesome var det iaf!

now time to be social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0