you're just a copy of an imitation

hej :D
idag är jag på strålande humör, vet inte riktigt varför men jag har en bra gissning, eller snarare flera. Det är helg och jag beger mig snart mot åland? Jag har fått in mina riktiga vanor, går i skolan på dagarna vilket leder till att jag är uppåt och pigg såhär när jag vart vaken sen sex, blir fan aspigg och glad av att göra nytta i skolan har jag märkt :D nicenicenice!
sen så hade vi två redovisngar, det gick bra:D en sa jag iofs inget på men den andra  var lite seriösare, avslutade men en mycket intelligent fras; "ja och sex har ju alltid funnits, och det beror helt enkelt på att , ja, Alla gillar ju sex!" kändes verkligen som ett bra avslut men  när jag sa det insåg jag att mitt celibatliv inte alls passar mig. hmmm får se vad vi ska göra åt det..
sen hittade jag present till Linda i forum så jag slapp åka till stan så det var nice :) och nu sitter jag och taggar inför imorgon och kanske ikväll, får se vad som händer ikväll! happi I am at least
och sen ett annat plus är att jag älskar musik, mer än någonsin, har musik alltid varit så underbart? :D

puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0