wtf,igen?

hur lyckas klockan alltid bli några minuter innan elva varje kväll ? alltså först är klcokan sju åtta, och sen vips är den elva och då är det satc och sen sover man typ. så är kvällen försvunnen :( det går så snabbt, det är fredag om en timme och sen äre helg och sen äre en ny vecka, shit alltså
nu sitter jag iaf här och har sjuukt ont i halsen, IGEN! varför? jag har varit sjuk i mer än två veckor me reller mindre. och så mådde jag skitbra igår, och nu  mår jag dåligt. åh orka orka. men jag kanske vilar upp mig i helgen.
för morgondagens planer på harry b james blir inte av :( för min älskade sötnos som jag skulle gå dit med har blivit allvarligt sjuk och mår jättedåligt:( stackars älskling<3 tycker så synd om henne, men hon får krya på sig så mycket hon kan! skulle nog också behöva ta det lugnt. lördag coh söndag blire jobb jobb, (sjukt kul, NOT. idag på jobbet var allt fel och flummigt men jävligt slappt, så jag kan ju lätt komam bakis på söndag iaf)
sen får man se vas dom händer.
life is good annars. har planer många helger framöver.Nästa fredag då jävlar :D:D är taggad till tusen
men det är en hemlis jag inte får avslöja än, men sjukt nice ska det bli :)
sen helgen efter är det 20 års fest, och efter den äre 18 års fest och sen äre väl typ höstlov eller nåt? haha

nu ska jag tugga lite halstabletter och mejla mentorn om lite stuff. mys!
hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0