use your fist and not your mouth

såg nyss på kristallen på kanal5 och jag blev lite besviken, där satt jag och hoppades på massa program som aldrig vann! varför är det alltid så att de lite sämre programmen vinner när vi alla vet att t.ex. parlamentet, filip och fredrik och andra avenyn ska vinna?:D
haha jaja annars har kvällen bestått av blåbärspaj och vaniljkräm, så sjukt längesen jag åt något sånt fika-aktigt nu när jag slutat med det. men mums var det
annar har dagen varit slapp och skön, har fått mycket gjort. gjorde om i min garderob och på torsdag ska jag få nya hyllor från ikea så jag organisera lite :) det ska bli nice
annars måste jag skärpa till mig i skolan, får inte halka efter för mycket, förstår inte hur jag lyckas. menmen
imorgon är det jobb, dock slutar jag senare i skolan än jag börjar på jobbet så det blir lite svårt. men jag får väl jobba ca två timmar och sen ska jag snacka om mina tider så det blir bättre :)
well, over and out
 bild från en partyafton i lördags, riktigt mysigt var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0