sometimes you even want be her

hej :)
sitter och webcamar med Bianca, haha, askul.not. var längesen, fett snygg man ser ut i cam btw :) tänkte iaf passa på att länka till hennes blogg som tydligen ska bli askänd och erövra världen, så då kan ni skryta med att ni var de första som läste den. väldigt rosa och britney lik så kolla på egen risk; www.chaotic-B.blogspot.com

anyway, annars har dagen bestått av lite skola, lite undersökning (scary men nödvändigt), lite jobb och lite tv och mat på kvällen. Lite av allting dvs. ganska neutral dag. har kännt mig oerhört rockig idag med min hellatröja och slitna jeans och ruffsigt hår, me like :)

imorgon blir det plugg och dans dans dans :) mestadels, först ska jag hinna med tandläkaren också, har säkert hål. äter sjukt onyttigt men har aldrig haft det så de borde ju vara på tiden typ.
well, sista jag gör blir att länka till en sjuk(t) rolig grej med dregen. jaa, vet inte riktigt vad jag ska tycka men kul och cute är det :)<3 http://www.youtube.com/watch?v=CqDh9WpHZA8
jag igår på en liten promenix i den fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0