shabby day

helloj! sitter och känner mig råtrött, vilket är rätt konstig då jag ofrivlligt hade sovmorgon till ett typ. försov mig rejält med andra ord. resten av dagen tänkte jag iaf åka och jobba men nehepp när man väl kom dit hade dom inte fixat mitt schema än så jag ska jobba imorgon istället tydligen. vilket dock blir rätt svårt då jag ska börja jobba klockan 4, slutar skolan halv fem och ska samtidigt på läkarundersökning halv fem. hur allt detta nu ska gå ihop får vi se. haha
sedan var jag iaf lite duktigt och pluggade och försökte ta igen missad skoltid. lite segt så jag antar att det är lättare att helt  enkelt gå till skolan ;P
hursomhelst, atm sitter jag på john laptop i hans rum och skriver, därför blir det kanske felstavat och ointressant för jag orkar inte skriva det är så jävla invecklat på en laptop:P
vi har hyrt film och köpt chips,dipp och cola och ska ha vår allra sista filmkväll någonsin i det här huset;( to sad. på torsdag flyttar han härifrån och det är hemskt! har ju alltid kunnat åka hit efter jobbet, efter skolan, på kvällar, inte minst när vi var tillsammans. har så många minnen i det här huset och jag trivs här så bra. men så är det och det står flyttkartonger överallt::( så ja en sista kväll blir det, och den ska bli bra. just nu siter jag själv här för han skjutsar erik hem till hagsätra:) alltid lika kul att va själv här, då känns det ännu mer som mitt andra hem:D hehe
aja, nu ska jag sluta. puss och ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: madeleine

myh, sorgligt :( men gott med chips :D

2008-09-22 @ 22:55:55
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/
Postat av: sofia

i know, will miss it!

2008-09-23 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0