raised to be stupid, taught to be nothing at all

what up!!!!

idag var en skön dag, jag skippade skolan faktiskt. vet inte om jag är redo för et tnytt seriöst liv än, aja, får bli skärpning imorgon!
hursomhelst var det så värt det, för det blir ingen sovmorgon i helgen. snarare bakismornar där jag ska jobba i vår nya burgerking restaurang med alla nya idioter. haha neej dom är nog schyssta men jag ser INTE fram emot jobbet. ny chef, nya männsikro som kan nada. JAG har liksom jobbast längst på vårt jobb av alla? det säge rju en del. kommer inte bli lika bra, allt kommer  gå segt och blaanblaa. imorgon är hursomhaver första dagen! var på möte i måndags och det var då jag fick de här negativa vibbarna, men men vi får se! får göra det bästa utav det.
idag däremot var första dagen på lapdancen! så sjukt kul. men jag och bianca provade även på fortsättningsgruppen, och även om vi kanske inte är lika bra som de som går där, så ska vi ge det en chans! det är så sjukt roligt verkligen. i love it. ska öva som fan!

welll, nu äre satc igen
puss på er


ps. det är nåt fel med bildgrejjen, funkar inte att ladda upp men förhoppningvis löser det sig snart!

Kommentarer
Postat av: Jåhn

satc :)



det kommer gå bra på jobbet ska du se!

2008-09-04 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0