put your arms around me -MC

åhh jag vet inte vad det är med mig, helt plöstligt har jag ingen blogglust. händer inget sådär jättespeciellt, känns så tråkigt att skriva om skolan och jobbet och dansen och allt det som alltid händer. menmen..det är väl en fas I guess
rätt neutralt med andra ord, inte sad och inte överdrivet glad, fast jo, glad är jag nog iaf :)
för det är heeeeeeeeeeelg imorgon och jag har fullspäckade planer! och ikväll är jag också happi för jag har en lugn kväll från och med nu iaf,när jag kom hem från jobbet var det idol (tyvärr åkte dom flesta av mina favoriter ut men men) men nu  kan jag ta det lugnt. har haft så mycket med dans, jobb, plugg läxor osv den här veckan och nu kan jag slappna av. hade religionsprov idag, gick väl helt okej :) så det är avklarat. och imorgon blir en kortis-fredag igen, 11.25 slutar jag!woh
jo jag kan berätta lite om min och Annas meditiationsklubb, eller ja klubb och klubb, har inte ens fixat en lokal men varje torsdag 11.30 i något rum i skolan ska vi ha meditation för alla som vill ha en lugn stund, med ljus och lugn musik och grejjer så man kan relaxa mitt i dan, asnajs :D så joina vettja! fast som sagt, vi har inte riktigt kommit igång med det än!

juste, jag får inte glömma att nämna att idag på jobbet var det kaos, men det mest häpnadsväckande var ändå att självaste Cola-mannen köpte fanta! helt sjukt, ja menar han heter ju colamannen av den anledningen att han endast och bara dricker cola varje dag, men idag vare slut så tji fick han! :O

jaa, jag känner att jag kommer med mycket intressant fakta här:) alltså jag är så oengagerad. men jag kanske skriver laterrrr. puss


PS. VÅR STUDENTSKIVA ÄR DEN 14 APRIL PÅ HELENS BAR, BE THERE OR BE GAY! temat är oklart tills vidare..

Kommentarer
Postat av: madeleine

hos karin eller ? :P

2008-09-25 @ 22:17:27
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/
Postat av: anna

bra att du gör reklam för klubben :D

2008-09-26 @ 09:28:05
Postat av: Lisa

Men, måste det vara i din skola? Jag vill gå på meditationsklubb.

2008-09-26 @ 14:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0