last christmas..lala

sitter och sjunger med till lite julsånger, så himla mysigt! fick värsta julkänslan, och det är ju faktiskt inte så långt kvar :D
hihi
anyway, kom hem från jobbet för cirkus 40 min sen, skulle på middag med Zantetjejerna egentligen men jag hann helt enkelt inte när jag väl kompå det, har bord till 18.45. enhalvtimme, hinner jag duscha, klä på mig, sminka mig, åka in till stan till dess eller? svar nej:/
  men men, måste ändå börja göra mir iordning snart, ska på tittis 18-års partaj :D ska bli nice, sen kanske jag drar ut, om jag hinner. känns som alla sliter i mig på så många olika håll alltså. sjukt jobbigt :P och nästa helg händer inget typ. aja, that's life, lär ju hinna med rätt mkt ikväll, min plan är nämligen att ha en riktig fyllekväll inklusive parta tills morgonen, fyllekäka osv. natten ska aldrig ta slut! :D dock är jag ganska sliten, jobbade som sagt hela dan och var sjukt seg/bakis. var på rasmus 18-års fest igår och som vanligt fick jag en typsik Sofia-fylla. nykter meddans andra börjar bli lite lulliga, lite lullig när andra är skitfulla, är aspackad när alla går hem, haha! hatar det, så ikväll ska jag försöka bryta mönstret. well, we'll see :)
annars så jovars, vet inte riktigt vad som händer, mycket men samtidigt ovanligt lite. vi får se med det också.
nej NU ska jag hoppa in i duschen och bli snygg. förresten färgade Malin mitt hår igår också, skulle bli brunrött men blev typ lila..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0