I'm Eighteen

and i know what i want.
jag behöver denna helg på åland, så sjukt skönt det ska bli, jag ser fram emot det som fan! ringde Linda nyss som låg och sov och såg till så Jenny kunde komma med på hennes 20-års fest på lördag :) så imorgon blir det att köpa en present? frågan är dock vad..
nämen det saka bli skönt, få perspektiv på saker, inte för att något direkt tynger mig, allt är ganska kul och bra men jag behöver vekligen komma bort från sverige och stockholm ett tag, även om det bara blir två dagar :)
hursomhelst idag har jag  jobbat och varit i skolan ett tag, kul kul, inte ett dugg faktiskt. jo lite kul vare iofs när Malin smugglade ut mat från jobbet till mig:) thanx for dinner hun!
annars har jag lite planer för morgondagen. först ska jag försöka gå till skolan i tid och göra saker. sen ska jag köpa present och försöka låna en bok om dikter som jag ska redovisa i på fredag. klockan halv sex ska jag möta mami o papi för att kolla på en ny cykel, därefter en snabb middag och sen blire lapdance igen!
fuck, skulle ju övat som fan den här veckan, har inte hunnit alls typ. får bli lite nu ikväll kanske :) måste se över en perfekt outfit till det. något i stil med färgranna tights, hotpants, något tajt linne blir det. det är så det ska va:)

Förresten kom jag på att jag inte bjudit på mina zante bilder än! dock tog jag inte så många själv men här kommer några som får en att längta tillbaks till värmen<3




Kommentarer
Postat av: i

kan du inte lägga upp alla bilder på fejjan?

2008-09-17 @ 20:29:12
Postat av: m

funkar inte att trycka på bilderna ?

2008-09-18 @ 21:02:25
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0