hallelujah

hejsan:)
det blev en underbar helg på åland, precis vad jag  behövde på alla sätt! så sjukt roligt och trevligt.
fredagen var vildare än planerat, först lite fest hos lugi och sedan blev det krogen :) mycket roligt, massa underbara människor jag inte sett på länge samt nytt folk :) lite många drinkar i slutändan kanske men hur kan man motstå gratisdrinkar i sin favoritsmak?
lördagen var också mycket trevligt hemma hos Linda, blev ingen krog för min del då jag var helt sanslöst bakis sen fredagen men det var kul ändå :) när alla andra drog ut kom Ted tillbaka och höll mig sällskap hela natten tillsammans med katterna då :)
och idag har jag och Linda spenderat dagen framför tvn med simpsons spel och ostbågar, så sjukt kul :D vi var ju grymma, men sen var jag tvungen att åka hem till sweee. men ja allt som allt väldigt roligt, alltid kul med nytt skvaller, speciellt när det handlar om en själv ;D
såg nyss på första avsnittet av andra avenyn också :D haha riktigt bra, nu äre höst på riktigt !
<3
haha hittade en jättegammal bild på mig i en rolig outfit när jag letade igenom mina gamla brända skivor :) glad?

Kommentarer
Postat av: madeleine

:D söt!

2008-09-22 @ 20:44:35
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0