you know I give you all of me

whoo tjaa allihopa!
idag mådde jag ovanligt bra för en söndag, det är nice, men jag har ändå segat hela dagen, för alla dissade mitt bioförslag för plugg! nej usch, man ska inte låta skolan stå i sin väg för att ha ett liv tycker jag :D
   igår var iallafall en kul kväll! madde hänkade till Tittis fest som var asmysig, men ja det blev som vanligt en stor fylla påväg därifrån, men som tur är åkte jag inte hem då! nejnej det blev krogen med john och lite folk, och ja, jag hann med att parta hela natten, fyllekäk(dock nyttigt, mörkt bröd), spya (tyvär iofs)och allt annat galet. vaknade upp i en fin lägenhet på östermalm efter the big efterfest, not. helt bra kväll helt enkelt :)
   dock måste jag erkänna att jag gick vilse på östermalm, brukar inte hänga där jätteofta och jag har ju inte världens bästa lokalsinne. vandrade runt på ett par gator och tillslut kom jag tillbaka där jag började, hahaha. Madde får nog ta med oss ut på en runtvandring i stan snart tror jag :D
fick även igenom ett örhänge i ögonbrynet, funderar starkt på att sätta tillbaka min piercing där, eller vad tycks?
annars idag har pappa namnsdag så vi har precis avnjutit en daimtårta och snart fortsätter kvällen med lite AA  :)

bild som sammanfattar helgen bra, toafyllepics, glada miner, en hel dos madde och PARTYY



förresten texten till mina rubriker på senare tid är alltid låttitlar/texter jag lyssnar på meddans jag skriver, så ni får ta del av lite bra musiktips. alla är dock inte jättebra för jag har på shuffle liksom men ändå :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Baby du måste fixa tillbaka mitt smycke från Alexander Mattson för nu har jag inga ringar som är i samma storlek :(

2008-09-29 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0