you still makes me smile :)


hejsan:)

hur mår ni? jag mår bra :) är glad nu för första gången på ett tag, vet inte varför. allt känns bara bra :)
idag har jag klarat av två redovisningar galant, vår pjäs är askul och det känns som jag börjar catcha upp. I vissa ämnen har vi tyvärr lärare som vägrar sätta mer än G på folk men det finns inte så mkt mer man kan göra åt den saken just nu så jag orkar inte oroa mig:)
igår jobbade jag bara, det var skönt faktiskt. tog två pass till fast jag inte fick det egentligen den här veckan. need the cash! måste ju handla julklappar snart :)
helt sjukt att det är typ 787832 meter snö ute och snart jul:) känns inte så, men det  brukar det väl aldrig. riktigt skönt ska det bli iaf :)
idag har jag inte gjort mycket mer än gått i skolan, och åkt hem och chillat. skönt skönt. min lediga kväll liksom. Och jag har ju faktiskt beställt piercingtid :D  kanske därför jag är excited, lite nervös men kul ska det bli :) så nu ska jag njuta av mat och kyssar i två veckor då jag inte kommer få göra det långt därefter. iaf det sistnämda

jaja, nu är klockan redan elva, får se om jag kanske orkar börja på mitt projekt snart, det vore ju på tiden!

puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0