the kiss of dawn

hejsan!
dålig uppdatering nu för tiden, men det är för att jag försöker satsa på skolan, jobb osh sånt viktigt. i måndags jobbade jag på mitt jobb och igår jobbade jag på H&M, askul :) men sena kvällar så jag har inte haft så mycket fritid. idag blev liite lugnare, inte så många lektioner och intressanta :) efter skolan åkte jag med Bianca och solade, passade på att göra det själv också, fast jag alltid blir illröd och får feber om jag solar solarium mer än 10 min :p men nu solade jag 15 och det syns inget:( trist, hoppas det kommer ! :)
sen chillade vi hos henne och sen var det lapdance igen :) 19 december är vår uppvisning på K15, be there or die! eller nåt
skolan går ok, jobbet går ok. allt är ok.:) längtar bort jättemycket. behöver inspiration, till mitt liv och till min roman. till mycket. känner mig inte alls kreativ! vet inte hur jag ska fixa det! hmm.

well well, imorgon börjar jag tidigt, och sen på håltimmen ska jag tävla, min stora schackturneringsgrej!, spännande spännande, jag är den enda tjejen som är med och antagligen den ända som inte går natur men wth, jag ska vinna allt! håll tummarna :D:D:D
senare ska jag även jobba, jippie, och sen ska jag väl hem och plugga, så roligt är mitt liv atm, men men i helgen blire kul :)

my sweetie biancalicious<3

puss på er nu och sov så gott!  and go Obama!

Kommentarer
Postat av: Bianca

Aw..idag va de ju också lapdance..så kul vi har ihop där! We will rock the show..precis som du sa be there or die!

2008-11-27 @ 00:24:47
URL: http://www.chaotic-b.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0