high

Ännu en helg har gått och det börjar närma sig jul, snöade ju idag,mysigt! eller? nja, jag är snarare stressad över hur snabbt livet går. snart är det 2009 och studenten och så är man vuxen?!:O läskigt
änyway, den här helgen var bra:) hann med ganska mycket ändå. i fredags var titti, anna och jag på harrys. Crazy night, eh skojja inte! började med mysigt förkrök på östermalm och slutade ja, wierd. men som anna sa är det mycket roligare att läsa mer detaljerat om utekvällar och smaskiga detaljer men jag kan inte berätta så mycket, vill och kan inte. så jävla skumt,..eller ja, crazy. :)
lördags var det en heldagsjobb, och sedan en mysig biokväll med sandra och madeleine.
och idag har jag och mamma spenderat dagen på centralbadet, härligt härligt. såg min drömkille, plus filip hammar där. :)
har nu även hunnit med att läsa igenom ett jätteintressant häfte om fri vilja, och jag blir bara mer och mer intresserad. ska ju ha redovisning om det så. men jag tror jag går in lite för djupt på ämnet nu, but hey, ingen kunskap är dålig kunskap, right?

jao, det var min spännande helg. nu ska vi se vad som händer i veckan, hoppas på bra saker,tror på dåliga.
min träningvärk jag haft i fem dagar börjar iaf gå över lite, haha jissus.

påväg ut i fredags :)


Kommentarer
Postat av: Anna

hallå, detaljer tack!! även fast jag vet allt redan :D

men hörru din pessimist, "hoppas på bra saker, tror på dåliga"? klart det blir en bra vecka!

2008-11-18 @ 00:14:28
Postat av: Sofia

haha men jag tänkte på skolan, blir ingen skön skolvecka, resten blir party :D

2008-11-19 @ 01:31:39
URL: http://sofiuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0