sometimes I feel I got to run away

godafton

en väldigt seg dag idag, vaknade upp förkyld efter knappt några timmars sömn med jenny gosandes i sängen. sedan skyndade vi oss ut, och begav oss till Saco-mässan. det var ganska intressant men många saker jag verkligen velat göra känns omöjliga (bli psykolog tex), samt att det fanns så himla mycket saker så jag vet verkligen inte vad jag ska satsa på. ska jag kanske börja plugga direkt efter gymnasiet iaf..? hmm vet inte
efter åt vi en stadig lunch med jennie och timmo och sen begav jag mig till the twins. där låg jag mest i en soffa i några timmar, sov nån timme, och sen vandrade jag hemmåt. jag är så sjukt trött, illamående, deppig, oinspirerad och bah bleh på allt. seg helt enkelt.

menmen, igår var det först lapdance, så sjuukt kul,  igår började vi leka med stolar och sånt :)
sen mötte jag upp timmo och jenny och vi stod i kö en timme till fucking babasonic. dock tyckte jag det var mysigt där, vi träffade anna, titti och cornelia samt annat nackafolk. Billig öl och myshak tyckte jag. Nerknarkad labyrint, tyckte jenny. jadu det var nice iaf :) sen pröjjsade timmo taxi och vi åkte hem och åt massa mat och sen ja. "sov".

ne nu ska jag ta tag i nåt, kanske svara på Erikas brev :) puss på er, imorgon är det helg och jag är mer pank än jag brukar vara. har inte ens råd med inträde eller en drink nånstans, så ingen utgång för mig ;(



Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag tycker det är bra att känna efter vad som känns rätt innan man rusar in på någonting man inte har en aning om. Jag hade först tänkt plugga direkt efter gymnasiet, men tja, man har inte direkt bråttom någonstans. Det finns ingen orsak att stressa. Det är bara du som bestämmer. :]

2008-11-21 @ 14:37:25
URL: http://lustifik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0