och så blinkar det till

Hejsan!
lördagkväll och jag har spenderat den med min bror, blow och ett antal mängder chips, godis m.m. :) mums. men är man sjuk så är man, och jag orkar inte vara halvförkyld så jag har kurerat mig ordenlitgt hela dan. sjuksrkev mig från jobbet imorse, lär jag ju få skit för iofs, men jag orkar verkligen inte bry mig om det. vad ska dom göra, tvinga mig jobba så jag smittar ner alla där och maten? inte så smart för varken mig eller dom..aja.
igår sjukskrev jag mig från skolan också, så jag har vilat en del. Igår kväll hade jag dock två 18-årsflickor att fira:)  först ut blev Bianca och vi hade en jättemysig middag med massa töser och sen  när de drog vidare drog jag till Isabelle. Hon hade röda muggar som man har i usa på fester :) och jättegod tårta och trevligt folk :) grattis båda! :D

annars så har jag då idag inte gjort mycket, vilat vilat och ätit. faktiskt skönt. altid går jag på speedad takt hela veckan och kollapsar och vilar hela dagar. som denna vecka. kan aldrig hålla balans. det är svårt. menmen nu ska jag bli frisk och försöka göra alla skolarbeten, sen kan jag försöka satsa på att hitta ett bättre jobb :)
schacket i torsdags var ganska jämt ändå, men min motståndare vann, som väntat:/ well kul var det iaf :) synd att man inte kan vara med nästa år, om jag inte går om dvs :)

OCH, får inte glömma, Brian Warner (aka marilyn manson) är singel igen :) denna gång är det min tur :) my love <3



my darl, brian hugh warner





ja vad mer har hänt? inte särskilt mycket. imorgon är det farsdag, det ska väl firas. sen ska jag träffa john, sen äre ny vecka :)
pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0