my mouth was a crib, and it was growing lies

herregud vad jag är mätt. har haft ont i magen i två timmar och den är helt uppsvullen, haha lite för mycket chips kanske? jag och sara och madde hade iaf en jättemysig filmkväll hos mig ikväll. såg narnia-prins caspian, mums på han! hehe
men oj vad mycket man åt.

har precis sett på inspelade idol också, ja rätt person åker ut hela tiden, svenska folket har ju rätt good taste ändå :)

imorse när jag vaknade var jag sådär sjukt trött som man bara kan vara en tidig fredagsmorgon innan helgen, ville bara ligga kvar och sova några timmar till. men jag masade mig iväg till skolan och det gick rätt snabbt, stannade tillochmed kvar och segade i nån timme. sedan stack jag, sara, malin och madde till forum och tog en fika. dessutom inhandlade jag helt impulsivt jeans. hmm, vet inte om jag är nöjd eller inte. relativt billiga och snygga liksom, enkla. men gråa? gråå? vet inte. grå? vad ska man matcha det med? menmen w-ever skönt att ha Ett par hela iaf :)

nej nu tror jag faktiskt jag bara vill sova, ska upp åtta imorgon, duscha och packa ner lite saker, sen direkt på jobb (dock vet jag inte när jag börjar, kul, så jag ska åka dit till 10 för säkerhetsskull, börjar säkert 12 eller nåt bara för det).. och sen efter det åker jag direkt till jenny i åkersberga. och blir där tills söndag dårå :) får se vad vi hittar på

have a nice saturday peeps!   \/

klassdag i högstadiet, Malin gungar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0