iron tusk

det är dagar som denna som man borde ta tillvaro på :)
började med att jag bara sovit två timmar, då jag är alldeles för pigg på nätterna, aspigg som jag är missar jag bussen imorse, väntar på två bussar som går direkt till skolan, men så kom dom inte så jag tog en annan som går jättesegt, och ja DÅ kommer dom två andra och kör förbi. jippie, morgonhumöret var på topp. sen massa seeega lektioner med för mycket info, så går man mot jobbet och är beredd på att döda resten av dagen med att stå där..MEN! då säger dom att jag inte ska jobba idag:D då vändes mitt humör och jag blev riktigt happy! så jävla sköönt
men vad har jag gjort sen jag kom hem halv fem? suttit här och inte gjort nån nytta, jag som borde pluggat. well well.
när jag kom hem hade jag fått brev från Erika, det var också upplyftande :) älskar att få brev, man känner sig så nyfiken och det är så härligt med handskrivet :)

kul kul. nää nu ska jag sega lite sen ska jag skriva en riktig jävla MVG-uppsats om buddhismen. :)
cya later

 

feel like getting this drunk again right NOW :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0