i want to live

eyeyeyeyye
what up? the sky.hiihih
bara madeleine och joel madden som fattar <3 åh roliga tider. eller när jag tänker efter lär nog de flesta fatta de kassa skämtet, det var inte så långsökt..

jaja, helg imorgon! WIHO. niceeeeee. har inte direkt haft en jobbig vecka iofs, idag var det bara en lektion typ och igår med typ så det sket jag i..mindre bra. kunde ju faktiskt gjort andra saker på dagarna än att chilla hemma, men jag hade planerat att gå, men sen kändes de onödigt så aah.
idag har jag jobbat. det är ganska lätt. ska nog försöka ta fler pass för det börjar bli en kulperiod nu, det går ju i perioder liksom. men på lördag är jag inte uppskriven, skulle egentligen säga till om det men jag tror jag skiter i det :) fett skööönt att  vara ledig en hel lördag! kan man ju hinna med att göra massa roliga saker! :)

imorgon har vi prov i engelska c från 12-15! wohoo happi me. men man kan inte direkt förbereda sig så vi får väl se hur det går.
sen i helgen har jag inte så mkt planerat. på söndag ska jag se bianca dansa. på lördag kväll ska jag iofs göra något crazy med cornelia. men inte annars några direkt bestämde planer. funtar på utgång imorgon? kanske? :)

vi får se helt enkelt.
jag håller btw på att uppdaterar min bildis, sakta men säkert. ligger i juni nu så om ni kollar in får ni se massa sommarbilder :) www.bilddagboken.se och sök på "sofiuz"


Kommentarer
Postat av: erika

haha, så det är därför det kommer upp en massa sommarbilder nu ^^, tyckte väl du var lite i oordning, men tänkte mest bara att det var för att du inte hade haft tid med dator under den hektiska sommaren ;P

2008-11-28 @ 17:53:44
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0