i love to roll

tjeena allihopa:D
idag ären bra dag, för det är torsdag coh det betyder att imorgon är det fredag = helg :D efterlängtat som fan måste jag säga! förrut var det ingen skillnad på helg och vardag för mig för allt jobb på helgen gjorde nästan dem jobbigare, men nu skiter jag faktiskt i hur bakis/trött jag är på jobbet så välkommen helg :D
det sköna är att jag inte jobbar fredagar längre och slutar halv tolv så jag har hela dagen ledigt också, no plans :) taggad!
förhoppningvis blir det finally harry b james, med anna och lite fler kanske? vi får se  helt enkelt :D

annars sitter jag här och lyssnar på massa backyard låtar och taggar och sånt. var ledig ikväll också så jag har tagit det chill, sov bara 2 h inatt också :) men men sömn är nog lite överskattat!

dagen var som vanlig lång med ca 4 h håltimme, men det löser sig när man har ett sinne för lekar :)
förresten måste jag säga att jag blivit lite småkär i Malcolm McDowell. Han spelade Alex Delarge i a Clockwork orange (världens bästa film!!) från -72 och på median har jag analyserat och klippt och sett den om och om igen nu på senaste tiden  och ja, han är ju helt underbar :) dock är han typ 69, 70 nu men w-ever, :D man kan väl gilla nån som exixterade förr eller?  :)

Pretty Malcolm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0