Höstlovet

Nu är det söndag och höstlovet över. gick väldigt snabbt måste jag säga. blev inte mycket jobb och inte mycket recovery-vila heller, var ju sjuk en del och så. Men i torsdags kände jag att jag ville bort så jag och jenny plus familjen åkte till åland trots allt. Det var verkligen bra, det behövdes. där får jag min näring, miljöombyte och det är riktigt skönt, känns verkligen som det är där jag får energi att orka resten av vardagen :)
  hursomhelst var det jättemysigt, på torsdagen satt vi uppe och spelade massa spel och myste på stugan, och på fredagen firade vi halloween ute:) asnice att träffa my bejbs jag inte sett på länge, plus nya och snygga människor. jag hade kul iaf :)
  dock kändes det av väääldigt mycket på lördagen, var helt sjukt bakis och inte kul när man åker båt som gungar. sen åkte jag iaf direkt hem till madeleine på födelsedagsmingel :)
idag har jag inte gjort så mycket alls, köpte lite kläder som jag inte vet om jag ska behålla eller inte, vad tycks?





den här tror jag nog jag behåller, snyggt med en svart tröja under :)


osäker, är det verkligen jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0