hope and wake

hej, sitter och är helt sjukt trött. sov två timmar nu ikväll efter skolan, men jag blev bara segare. orkar inte ens gå och lägga mig. seeeeg
igår, eller i måndags var en speciell dag. nostalgi till tusen som gjorde min kvälll lycklig. jag vill tillbaka till högstadiet säger jag bara.<3

idag var också en sjuk dag, fick reda på lite mer saker om i fredags, som jag inte har en minsta gnutte minne av, inte alls. så jävla scary. ska fan kolla upp om jag lider av minnseförslust.. har aldrig glömt en sån sak, fattar inte!:O

idag var världens längsta dag, tandläkaren 7.30 var jag där. allt var finfint. hängde i orminge c helt sjävl 40 min och läste. åkte till skolan och satt i datasalen en timme. hade massa långa lektioner och fick iofs MVG på ett prov :D:D:D men sen var det långa lektioner igen
och vädret var hemsk
hej happy day

men imorgon blire nog party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0