hate every motherfucker that's in your way

fars dag är det idag, grattis far. Och grattis till det nya jobbet, efter mååånga år på samma ställe har min fader fått ett nytt jobb. mycket coolare om jag får tycka till. Hans företag nu sköter nämligen bland annat Peter Siepens finanser :D så de kommer ju träffas = jag kommer hänga på hans jobb!!! :D haha faktiskt väldigt trevligt, fast jobbet fick han jju reda på för ett tag sen men ändå :)

idag var som en uppföljning av helgen ganska seg. sov länge, åt tårta och sånt:), åkte in till stan och tog en fika med john. kom hem och skrev lite skolshit.
hade förväntat mig en roligare afton men nu är det som det är.
imorgon blir det skola+ jobb från 8-8. kul. m jag nu får jobba dvs..

förresten har Anna alldeles rätt, vad har hänt med mig egentligen. har jag slutat vara vild? har jag börjat tänka på ljudvolymen i lokaler och har jag börjat dricka måttligt? herregud. i helgen som kommer blir det fan festandes, det kan jag lova! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

jag har alltid rätt :) let's get wiiiiiiild

2008-11-13 @ 09:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0