friday im in love

hello there
sitter och catchar upp med lite andra avenyn avsnitt, spännande spännande.
annars är jag rätt seg, men som tur är har jag inte så mkt läxor. det är första advent och vi åt julmat för att fira lilla jul idag, mums var det! Innan dess har jag spenderat ett antal timmar på magdansshow, många duktiga dansare, men främst för att kolla på Bianca. :)
helgen har bjudit på mycket bra saker. i fredags blev det bio med tvillingarna, twilight. <3 underbaaar film. lots of love<3<3
så det var mys. och sen kunde jag sova uuut ordentligt i lördags eftersom jag var ledig. på kvällen åkte jag och cornelia in till stan och åt middag och drack vin på ett jättemysigt ställe. sen drog vi runt till barer lite överallt i stan kändes det som och träffade trevliga människor :) först började vi i skanstull, sen på medis, sedan en sväng till stadshagen och sen fridhemsplan ett tag, efter det en tripp i ovädret vid t-centralen, sedan slussen som tillslut som vanligt slutade på donken :) väldigt kul kväll, dock dyr men det var det värt :) lite småcrazy blev det till slut iaf :)
idag var jag bakis och osäker på min piercing. alla skrämmer upp en så mycket, är det verkligen värt det? kommer jag inte tröttna efter ett tag..eller? njaa, om jag ska avboka bör jag ju göra det snart iaf. vi får se..
nä nu har jag faktiskt blivit hungrig igen så jag ska ta en macka, cyaa

 puss,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är inte värt det! Inte snyggt heller, so...

2008-12-01 @ 12:09:29
URL: http://daisyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0