suris

idag var jag sur. haha. det var rätt komiskt.  först började mrogonen för tidigt och jag var tvungen att köra ut de stackars töserna mycket tidigt. och sen fick man gå i snöstorm i bussne för att jobba. vilket var segare än någonsin. var asseg. och sen var jag bara irriterad och otrevlig mot folk och så blev det konstigt och så bah aaaah. palla. sen blev jag sur när jag ringde hem bara för att jag inte hunnit städa. och så bah palla livet, sen åkte jag och isabelle in för att se PS I Love You, men jag sa liksom att "ne bara för att den här dan suger så kommer biljetterna ta slut precis innan vi kommer dit" fast det var många kvar när vi kollade..
så kommer vi dit, fyra platser kvar. preciiis så vi kunde få dom sista, MEN så kom tre tjejer preciis före oss och sen var det bara 1 biljett kvar. då kände man att man ville gå och dö .
men vi såg once istället. isabelle tyckte att det skulle va en bra film, isabelle har ingen bra smak:)
sen kom jag hem och diskade..wiihoooo. happi day
fast egentligen överdrev jag lite nu, det var en nice dag, bara lite småsaker som kändes jobbiga .
hehehe
jag fick iaf dubbel lön idag :)  


Kommentarer
Postat av: i

okej, sorry men den såg bra ut! Nästa gång får du välja då:)

2008-03-27 @ 17:32:16
Postat av: Hanne

Ahem, jag tror att Sofia måste uppdatera das blogg. ;D

2008-04-06 @ 17:57:07
URL: http://lustifik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0