time heals everything

tjaa
sitter här oh är segare och tröttare än någonsin, men vill inte sova. känns så tråkigt att sova i min säng helt själv:( har inte sovit själv sen i torsdags, och nu är det väl onsdag typ så jag vill inte:(
jag har fett ont i huvudet också, sen i fredags när jag var dyng och slog i huvudet i nån sängkant? eller jag är inte säker men jag minns att jag slog mig iallfall och spillde vatten över hela sängen..hmm. farligt att dricka sådär.
igår var jag hos isabelle och chillade med anton. köpte kebab och åt våfflor och gjorde typ nada. vilket jag fick damp på, så tillslut åkte jag in till stan och gick till little persia med anna :) det var myspys. sen åkte vi hem till mig och sov:) ännu mer myspys.
vaknade imorse astidigt, typ 9, och kunde inte riktigt somna om. sen stack jag till stan med madeleine, åt feta lunchen som inte var så fet utan snarare nyttig. kallrökt lax med potatissallad :) aasgott. sen vandrade vi runt och jag köpte en kjol tillslut. hälsade även på annipanni i hennes egna lilla kiosk. fick rabatt på trekulors(bollar) glass och rostad lök med sås. mmmmmm säger jag bara. hursomhaver sen var det kanske tänkt att vi skulle hinna catcha en bio men det blev lite sent så kvällen har spenderats hemma (!! längesen!!) och det var rätt skönt. jag har hunnit med en god middag med mamsi, allsång på skansen, en joggingtur utan break i 20 min typ(vilket är grymt bra om man tänker på min kondis, har typ redan träningsvärk ;D)  uppdaterat min bildis samt sett på satc<3
love it.
imorgon har jag noo plans framtill kvällen. lite skönt faktiskt. men jag får inte sova bort hela dan, måste boka tandläkar och TBE-tid och kanske hämta ut mitt nya pass. praktical stuff ya know. får se om jag pallar. annars kan jag gärna tacka och ta emot lite fint väder.

ajaaa, nu ska jag lägga mig i min tomma säng och se på tv tills jag somnar.
pussipuss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Annas special, ska införa den i kiorren!

2008-08-08 @ 02:35:04
URL: http://veryloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0