hej du

jag är inte lika hög på livet som jag vart den första månaden av lovet, men allt är egentligen bra ändå.
ve tinte om det är för att jag är sjuk efter peace and love eller för att jag inte hunnit göra roliga saker och träffat my hoes, eller förresten nu kom jag på många saker som gjort mig lite nedstämd. BUSSTREJK: töntigt som fan och igår blev min cykel snodd, som det int evore nog jobbigt att ta sig överallt med cykeln, nu måste jag GÅ. jippie, cut it out bara.
fast där min positiva energi omvandlas till negativ måste var apå jobbet. det är ett bra jobb, men inte om man jobbar åtta timmar i sträck. det blir för mycket. hela dagarna och halva kvällarna går, man bli psykiskt illamående och fysiskt. och så kommer man knappt hem. bajs och prutt på allt det negativa.
jag orkar helt enkelt inte med det.
men anyhoow så kan vi ju ta upp lite positivt också :)
PL ägde, det var fett kul och jag saknar det redan faktiskt. alla minnen därifrån är oförglömliga. och snart slutar jag jobba och tar ledigt i en månad, fett skönt. mellan 10 juli och 10 augusti ska jag softa som fan :) därimellan ska jag hinna med åland, rockoff och lite hoes ska hälsa på. sen blire ju grekland, helt sjukt att det är så nära :) och så tänkte jag bli brun nånstans där
niice
men iaf pallar inte tänka bakåt eller framåt. i nuet är allt fine:) ska snart  ta mig en tidig middag och sen åka hem till bianca och föra lite om jag orkar, gick tidigare från jobbet för att jag mådde piss men en fredagskväll ute klarar jag nog av. :) partyparty.
 det är fan sommar :)

midsommar var nice också, var ute på föglö, vet inte vad som var mest intressant, färden dit och hem eller allt vi gjorde där. när jag tänker efter har jag inte vilat ut sen dess egentligen. får se när jag hinner med det

nu blev det långt igen. sorri :) men jag ska bjuda på lite sommarpics också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0