a summer day

fattar inte alls, vilket är ganska konstigt med tanke på att jag brukar ha lätt för att förstå människor, ska ju bli psykolog och så. men w-eveer.

jag har haft världens skönaste helg med mina två sötisar Bianca och Cornelia. dom åkte hit till åland med mig i fredags för en lugn och avkopplande helg och det är precis vad vi har haft. I fredags när dom kom hit satt vi och myste på altanen halva natten med ett glas vin och snackade skit, riktigt mysigt. I lördags tog vi en stadstripp och på kvällen krökade vi järnet ( ia vissa av oss ;) ) och sen blev det krogen. trevligt trevligt. igår och i söndags chillade vi galet och solade och badade, både bastu och i havet. hann även med lite shopping och filmmys, plus mycket spelande. små bitar av det bästa helt enkelt.
Idag åkte de iaf hem :( men nu äre bara tre dagar kvar till rockoff, det blir nog najs, kommr en hel drös nya tjejer och bor hos mig antagligen :) party.
idag har jag iaf badat! brukar doppa mig ungefär i februari eler senast mars varje år, men i år vet jag itne vad det tagit åt mig, tog mitt första dopp i söndags med bianca, sen inatt tog vi ett nekt nattdopp mellan bastun, och så idag! men jag inser hur härligt det är nu igen så det blir nog mycket sånt famöver, speciellt i grekland.
linda plus folk solade hos oss också halva dan, och bränd sitter jag nu här vid fredriks dator för att jag inte orkar följa med ut och jogga som var min plan.
men men hoppas jag känner mig piggare imorgon, ska iaf satsa på mission gobrown genom att sola varje dag.
är ju ledig nu vilke jag inte brukar vara när jag är på åland så jag har hur mycket tid som helst :)

anyhow nu ska jag lyssna på backyards nya :D har hört att den äger, cya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var faktiskt en jäkligt najs kväll i lördags. Dina polare verkade så snälla. x3

2008-07-15 @ 22:23:32
Postat av: Anonym

/Hanne

2008-07-15 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0