vuxen på riktigt

japp jag har snart varit vuxen i en månad och hela mitt liv har förändrats radikalt. vet inte vad radikalt betyder men jag tror det betyder nåt i stil med stort/häftigt så. och den här helgen har min vuxenhet verkligen kännts av.
igår var jag och anna lätt yngst av alla på krogen, kanske för att det var ett 20års ställe. alla runtomkring oss var 20-30 eller äldre.  men ändå passade vi så bra in.
och idag på jobbet var jag äldst. det kanske inte säger er något men på burger king krävs det rätt mycket för att klara av alla maskiner, alla kunder och allt annat tekniskt osv. ändå var jag äldst, stort cred till oss som klarar av det så bra. :)

det är rätt kul att vara vuxen btw, prova själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det bra i lördags eller? 8-)

2008-02-25 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0