oh happy day x2 :)

onsdagen och fredagen (idag) den här veckan var de bästa dagarna på länge.
vi börjar med onsdagen, jag var på alla lektioner, hände rinte ofta. det gick BRA på matteprovet som jag trodde jag skulle få IG i, robban åkte samma buss och stod vid oss, lite coolt. gick till tatueringstället och sen gick jag ut på kvällen, asnice! helt lyckad dag helt enkelt
och när jag trodde att det knappt kunde bli bättre, så slog den här dagen det lätt. jag missade dock skolan och jobbet vilket inte var så jävla bra men jag tatuerade mig för första gången :D så jävla snyggt! jag har gått och varit lycklig över det hela dagen. sen när står i kön till popcornen för att se en mysig film med jenny, så spanar jag in en het kille som står precis bredvid mig, kort svartklädd , svart långt hår. jag tänker "mm, han ser ut att vara ashet, kan han inte bara vända sig om så man får se hans ansikte" då vänder han sig om bara för det och kollar rakt på mig såklart, och ja jag kan ju säga att han hade ett rätt bra ansikte. det var ju ffs Dregen! :D fatta happy jag blev då. sötis han var. han var med pernilla :) det var verkligen pricken över iet. :) när jag verkligen tänkt ut en plan för att lyckas träffa han, så dyker han upp sådär! underbart underbart.
livet kunde inte vara så mycket bättre just nu :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0