idag

idag har varit en bra dag. jobbet var kul. fick ta tid på hur snabb jag var på att laga maten, fett najsss
och nu har vi fixat min gitarr och förstärkare så nu kan jag börja spela igen <3
synd bara att jag ska läsa en tjcok bok tills imorgon på 400 sidor. min bror som har läst mycket kollade snabbt i den och sa" shit sån här liten text har jag typ aldrig sett i en bok" okej han sa nog inte typ men ni fattar. bara att han sa så fick gjorde att jag fick väldigt stor lust att tända mina mysiga vaniljdoftande ljus i mitt sovrum och elda upp några sidor, åtminstone ca 399. jag kan faktiskt läsa lite.
annars vet jag inte. jag har för mig att jag hade nåt intressant att berätta. men nu minns jag inte. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0